ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

  • Για όλες τις παρακάτω ενότητες φτιάχνουμε και δουλεύουμε με τα παιδιά κάρτες για τη γωνιά της γραφής στην οποία προσαρμόζουμε και το βιβλίο προ-προνηπίων και το δουλεύουμε δυο φορές την εβδομάδα
  • Στις κατασκευές τα παιδιά δουλεύουν με πηλό, τέμπερα, πινέλο, τυπώματα με κουπάτ, στένσιλ και τα χέρια τους. Κάνουμε κολάζ που έχουν κόψει τα παιδιά και στη ζωγραφική αυτοσχεδιάζουν.
  • Μουσικοκινητική αγωγή η οποία προσαρμόζεται ανάλογα με τις θεματικές ενότητες.
  • Θεατρικό παιχνίδι μία φορά την εβδομάδα σε ενότητα επιλογής των παιδιών.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ :

ΤΟΥ ΓΕΝΑΡΗ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ:

  • Ο χρόνος άλλαξε, τι σημαίνει αυτό;
  • Ποιος είναι ο νέος χρόνος και ποιος ο πρώτος μήνας του χρόνου;
  • Ώρες, ημέρες, μήνες, χρόνος
  • Ομαδική εργασία

 

ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ :

  • «Το στρουμπολό το τερατάκι» Κ.Μαρκάκη. Ένα βιβλίο για τη διατροφή
  • Διατροφή στο σχολείο. Ένα παιχνίδι για τις κατηγορίες τροφίμων
  • Αναφορά στο «καλό» και στο «κακό» φαγητό
  • Ατομική εργασία
  • «Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυπιοδόντη» κουκλοθέατρο με τους ήρωες του παραμυθιού
  • «Δόνα Τερηδόνα» του Ευγ.Τριβιζά => Δραματοποίηση
  • Υγιεινή των δοντιών, γιατί και πως τα πλένουμε

ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΗΝΑ : Τρίτη 15/1 και ώρα 10:00 =>
Ο Αγώνας της Μεσογειακής Διατροφής, της Άθλησης και της στοματικής Υγιεινής*

 

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ :

  • Διάφορα είδη οικογενειών
  • Αναφορά στα μέλη της οικογένειας κι αρίθμηση των μελών της
  • Ζωγραφίζουμε το σπίτι της οικογένειας
  • Παρακαλώ , να μας στείλετε μια οικογενειακή φωτογραφία ( την οποία θα επιστρέψουμε στο τέλος της χρονιάς μέσα στο φάκελο των παιδιών)
  • φυσική διαδικασία που αφορά όλους τους ζωντανούς οργανισμούς

ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ – ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ

  • «Η μυγδαλιά και το φεγγάρι» διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού
  • Εικονογράφηση του μύθου της Αμυγδαλιάς
  • Ο μύθος της Αλκυόνας
  • Εικόνες, ψάχνουμε το μύθο και την αλήθεια
  • Ομαδική εργασία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ