Δραστηριότητες

Ο βρεφονηπιακός μας σταθμός, κάθε πρωί υποδέχεται τα χαμόγελα των μικρών μας φίλων, έτοιμοι να ξεκινήσουμε ένα ταξίδι γεμάτο εξερεύνηση και μάθηση. Μέσα από δραστηριότητες που προωθούν την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, τα παιδιά μας ανακαλύπτουν τον κόσμο γύρω τους και ενισχύουν τις δεσμούς τους με τους άλλους.

Σε αυτόν τον χώρο ασφαλείας και αγάπης, παρέχουμε μια πλούσια ποικιλία δραστηριοτήτων που προάγουν την κοινωνική, συναισθηματική, και φυσική ανάπτυξη κάθε παιδιού. Μέσα από παιχνίδια, καλλιτεχνικές δραστηριότητες, μουσική, και περιπέτειες εξωτερικού χώρου, καλλιεργούμε τη φαντασία και την περιέργεια των μικρών μας φίλων.

Με εξειδικευμένο προσωπικό που αγαπά και φροντίζει κάθε παιδί ως ξεχωριστή προσωπικότητα, ο βρεφονηπιακός μας σταθμός γίνεται ο τόπος όπου κάθε μικρός εξερευνητής αναπτύσσει τις ικανότητές του και δημιουργεί ανεξίτηλες αναμνήσεις που θα τον συνοδεύουν για πάντα.

ΜΟΥΣΙΚΗ

Κάθε «ώρα της μουσικής» περιλαμβάνει διάφορες δραστηριότητες, όπου το τραγούδι, το παίξιμο απλών μουσικών οργάνων Orff, η κίνηση και η μουσική ακρόαση έχουν το σημαντικότερο ρόλο. Οι δραστηριότητες εστιάζουν σε ένα ή περισσότερα στοιχεία (κίνηση/επίγνωση του σώματος, αλληλεπίδραση, αντιθέσεις, ανακάλυψη νέων αντικειμένων/μουσικών οργάνων, πρότυπα που επαναλαμβάνονται, ενεργή ακρόαση), ώστε τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με όσες το δυνατόν περισσότερες μουσικές παραμέτρους και να γνωρίσουν ποικίλα είδη μουσικής.

Δομή του μαθήματος:

Έναρξη
• Καλωσόρισμα: Για την ομάδα και το κάθε παιδί ξεχωριστά
• Κίνηση-Δράση: Ρυθμικό παιχνίδι
• «Διάλειμμα»-Ήρεμη δραστηριότητα: παιχνίδια με τα δάχτυλα ή επίγνωση του σώματος
• Παιχνίδι μίμησης

Πυρήνας
• Κίνηση-Δράση: Χορός ή ρυθμικό παιχνίδι
• «Διάλειμμα»-Ήρεμη δραστηριότητα: Ταχτάρισμα-νανούρισμα
• Πειραματισμός: Παιχνίδι με τα μουσικά όργανα 
• Μουσική ακρόαση
• Πειραματισμός: Παιχνίδι με τα μουσικά όργανα
• Κίνηση-Δράση: Ρυθμικό παιχνίδι
• Παιχνίδι μίμησης

Επίλογος
• Κίνηση-Δράση: Παιχνίδι με τα μαντήλια
• Αποχαιρετισμός: Για κάθε παιδί ξεχωριστά και για την ομάδα

Judo

Το judo (ju=ευγενικός, do=δρόμος) είναι το πρώτο ασιατικό Ολυμπιακό άθλημα. Γεννήθηκε στην Ιαπωνία από τον Τζιγκόρο Κάνο ο οποίος αποτέλεσε υπουργός παιδείας και θεωρείται ο θεμελιωτής του εκπαιδευτικού συστήματος της Ιαπωνίας. Στο μάθημα του τζούντο στόχος μας είναι τα παιδιά μέσα από ασκήσεις παιγνιώδους μορφής να αναπτύξουν την λεπτή κινητικότητά τους και να βελτιώσουν την μυϊκή τους συναρμογή. 

Παράλληλα, τα παιδιά έρχονται σε μια πρώτη επαφή με το άθλημα μαθαίνοντας τις βασικές δεξιότητες (πτώσεις και ρίψεις) καθώς επίσης αρχίζουν να υιοθετούν αξίες που πρεσβεύει το τζούντο όπως είναι η ευγένεια, ο σεβασμός, η πειθαρχία και η αυτοπεποίθηση. Το μάθημα του τζούντο απευθύνεται σε μαθητές από 3 ετών και πάνω και των δυο φύλων και τα μαθήματα γίνονται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους με την προσθήκη ειδικών στρωμάτων για την εξασφάλιση της πλήρους ασφαλείας τους. 

Στο τέλος της χρονιάς πραγματοποιείται ανοιχτό μάθημα προόδου όπου οι μικροί τζουντόκα (ο αθλητής του τζούντο) επιβραβεύονται για την πρόοδο τους με αναμνηστικό δίπλωμα και μετάλλιο

ΜΠΑΛΕΤΟ / ΡΥΘΜΙΚΗ

Στο σχολείο μας πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα μάθημα ρυθμικής – μπαλέτου.

Το μπαλέτο είναι είδος χορού, με καταγωγή από την Ιταλία του 15ου αιώνα, το οποίο αργότερα εξελίχθηκε στη σκηνική του μορφή, κυρίως στη Γαλλία και τη Ρωσία. Το μάθημα του μπαλέτου εστιάζει σε μια αισθητηριακή προσέγγιση που συμβάλλει καταλυτικά στην ολοκληρωμένη ανάπτυξή των παιδιών. Το μάθημα αποτελείται από ένα δημιουργικό συνδυασμό ρυθμικών ασκήσεων, αυτοσχεδιασμού, θεμελιωδών εννοιών του χορού και ενίσχυση των φυσικών ρυθμών του σώματος. Η ρυθμική αποτελεί τον προάγγελο του κλασικού μπαλέτου και μια μέθοδο που καλλιεργεί μέσω ευχάριστων για τα παιδιά διδακτικών μεθόδων τη συναισθηματική, νοητική και κινητική τους εξέλιξη.

Τα μαθήματα μπαλέτου /ρυθμικής απευθύνονται σε παιδιά από 2- 4 ετών.
Στο τέλος της χρονιάς πραγματοποιείται ανοιχτό μάθημα μπαλέτου , όπου επιβραβεύονται με αναμνηστική βεβαίωση προόδου .

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Το θεατρικό παιχνίδι είναι μία εκπαιδευτική μέθοδος που συνδυάζει το θέατρο και το παιχνίδι.

Στόχος του θεατρικού παιχνιδιού είναι τα παιδιά μέσα από τα εργαλεία και τις δυνατότητες του θεάτρου, να διερευνήσουν και να ανακαλύψουν τον κόσμο γύρω τους, αλλά και να βρουν την δική τους θέση μέσα σε αυτόν. Ο εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού μέσα από εκπαιδευτικά εργαλεία που χρησιμοποιεί , όπως τον θεατρικό αυτοσχεδιασμό, μουσικοκινητικά και ψυχοκινητικά παιχνίδια, την μιμητική, κ.α. , ξεδιπλώνει τον εσωτερικό κόσμο του κάθε παιδιού. 

Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι τα παιδιά σκέφτονται, συνυπάρχουν, αλληλοεπιδρούν, ανακαλύπτουν, εμβαθύνουν, αναπτύσσουν την φαντασία τους και χτίζουν σχέσεις μεταξύ τους. Σε κάθε μάθημα εργαλείο για δημιουργία μπορεί να είναι κάποιο αντικείμενο , μια εικόνα ,ένα ποίημα, ένα παραμύθι, μία φράση κ.α. από εκεί και πέρα η φαντασία των παιδιών οργιάζει και οδηγεί σε δικά του παιχνιδίσματα και μονοπάτια.